Vanaf binnenkomst herkende ik meteen je 'media-geilheid'. Drie keer in Inside, waarvan een keer in zwempak…. Toon was gezet. Dus moest je natuurlijk ook een eigen blog toen je 'promoveerde' tot Mr. E-en-alles-wat-daaraan-vast-kan-zitten! (eerste maand kwamen hier 2 bezoekers op af. Dit aantal ging echter daarna rap omlaag.) Ook kwamen de megolomane plannen op tafel om KPMG een plekje in Second Life te geven. Gelukkig heeft dat idee nooit een 'first life' mogen aanschouwen…
Alle media-aandacht ten spijt bleef je voor mij toch vooral het ijzeren manneke (getuige ook bijgaande foto die ik opdook in de wereldwijde online KPMG archieven)… De bikkel die dagelijks meer brood at dan een standaard partij olifanten in Artis (en dan ook nog met dat vaste favoriete ingrediënt van je: pindakaas…. Wat maakte je toch een vrienden op je kamer!!).
Maaaaar: ook de zeer gedreven en visionaire collega (met een flinke aversie tegen alles wat zodanig concreet was dat je het in excel kunt stoppen…). Kritisch maar wel positief gericht. Kortom: een professional die ging voor zijn vak. Ik hoop dat je dat ook bij Vodafone kunt doorzetten!
Ik ga je missen kerel!
Groet, J.N. (ihkv Data Privacy kan ik helaas niet mijn volledige naam opnemen. Check PIA voor details;-)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten